28 juli hotel zagreb

28 juli 2014 - Zagreb, Kroatië

28  juli

Heerlijk geslapen, ik kan niet anders zeggen, helaas geen koffie want voor een continentaal ontbijtje vertik ik het om 12 euro per persoon neer te leggen dus even geduld nog hebben . Eerst alles inpakken ( computers en toilettassen) rondje kijken of alles mee is , uitchecken ( hebt u even een half uurtje ) .. Dan gaan we op zoek naar een mc donalds voor iets van 10 euro hebben we een volledig ontbijt dan nog maar wat lekkers erbij , nardja en maarten een milkshake, ivar een kitkat ijsje e ik kies een chocoladetaartje met chocoladesaus en ijs, dat laatste is …wow i’m in heaven ( die gaan we vaker doen voor 15 kuna =nog geen twee euro )…., Eindelijk naar de nafnaf winkle en Uiteraard eerst verkeerd gereden , wie noemt er nu twee verschillende winkelcentra hetzelfde ? Nadat nardja de hele winkel heeft aange had koop ik een meer dan schattig truitje voor mezelf ( tja kleedgeld heeft niet altijd voordelen )

WE zetten koers naar pulla op het eiland istrie ( ook kroatie ) en dat is dan nog een uur of drie rijden over de snelweg, weinig te zien dus een beetje saai.Onderweg nog een kopje koffie maar verder gewoon doorrijden. Aangekomen bij “de gezellige kleine gezinscamping met enigszins verouderd sanitair “blijkt dit een soort voetbalstadion te zijn met meer dan 700 plekken en waar het niet alleen een enorm lawaai is maar waar het sanitair er dermate verontrustend uitziet dat we besluiten verder te zoeken. Acsi app open en zoeken maar. De app werkt verrre van foutloos en veel campsites staan er niet eens op maar beter dan niets, en we vinden al snel een camping . Zeventig plaatsen , aan zee met hypermodern sanitair maar dan wel weer zonder internet ..tja och, ach .

Snel tent opzetten en de zee in voor snorkelen , nardja en ivar besluiten hier nooit meer weg te willen vanwege het heldere water en alle oudheidkundige dingen in het vooruitzicht maar helaas moeten er nog even boodschappen wordenn gedaan. Kids blijven op de camping en maarten en ik halen vlees.
En zo zitten we sávonds om half 10 aan de barbecue heerlijk te genieten terwijl de rest van de camping slaapt. Beetje jammer van de animatie op de camping hiernaast die wij helaas ook moeten horen maar die houd er klokslag 12 uur mee op ..dus slapen doen we echt wel !